معجزه قانون جذب

آموزش قانون جذب برای موفقیت در زندگی

معجزه قانون جذب

آموزش قانون جذب برای موفقیت در زندگی

کلیدی ترین نکات قانون جذب و موفقیت
ما اینجا هستیم تا به شما در مورد اتفاقات آینده کمک کنیم
برای دریافت کتاب رایگان، صوتی ها و پادکست های قانون جذب به سایت ما مراجعه فرمایید
www.mojezejazb.com

بایگانی
آخرین مطالب

قانون جذب چگونه کار می کند؟

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ب.ظ

داستانی که شیوه چگونه کار کردن قانون جذب و جهان هستی را به شما نشان می دهد

 

 

راهزنی در مسافرخانه ای غذا میخورد که زنبوری آمد و دور لیوان نوشیدنی اش چرخ زد. راهزن با حرکت سریع دستش زنبور را روی میز پرت کرد، بعد خواست با مشت روی حشره بکوبد و لهش کند، اما ناگهان تغییر عقیده داد. فکر کرد که موجودات زنده زیادی را این چنین به نیستی کشانده است، پس این زنبور بیچاره می تواند راهش را بگیرد و برود. زنبور فهمید که آن دور و بر جای امنی نیست، و به هر زحمتی بود راهی به پنجره پیدا کرد و رفت.


بوی شکوفه ی درخت های زردآلو زنبور را به سوی خود کشاند. او هم روی شکوفه ها رفت و از شهد گل ها مکید و در همان حال با گرده هایی که بر بدن و پاهایش نشسته بود، یکی از درخت ها را بارور کرد.
کمی بعد، این درخت زردآلو هایی چنان شیرین و خوش مزه داد که کشاورز با آنها مربایی عالی درست کرد. همه از مربای خوشمزه ی او حسابی تعریف کردند، طوری که فکر کرد ظرفی برای شاه بریزد و به او بدهد. شاه میل و رغبت زیادی به مربا نداشت، اما عاشق شاهزاده ای بود که همیشه به او جواب رد می داد. او بارها شاهزاده را به مجالس کاخش دعوت کرده بود، اما شاهزاده هیچگاه دعوت شاه را نپذیرفته بود. شاه تصمیم گرفت برای آخرین بار شاهزاده را دعوت کند و این بار دعوت خود را با ارسال این هدیه ی شیرین و خوشمزه و مخصوص انجام داد.


شاهزاده ی جوان به شدت تحت تاثیر مربا قرار گرفت. مادربزرگش که چند ماه پیش تر او را ترک کرده بود، با مرباهای خوشمزه نازی اش کرده بود. شیرینی مطبوع مربا شاهزاده خانم را به یاد نوازش های مادربزرگ محبوبش انداخت. شاهزاده خانم لبخندی زد و دعوت شاه را پذیرفت.
زمانی خبر جواب مثبت شاهزاده خانم به شهادت رسید که می خواست حکم اعدام همان راهزن اول داستانمان را امضا کند، زیرا او را به جرم بدرفتاری دیگری دستگیر کرده‌ بودند. خبر خوشی که برای شاه آوردند موجب خوشی و نشاطش شد و ترجیح داد این مرد مجرم به جای اعدام، به سنگ شکنی در نقطه ای دوردست تبعید شود. زنبور عسلی کوچک، زندگی این همه آدم را تغییر داد.


همان طور که یک تصمیم ساده ی راهزن دارای پیامدهای بزرگی بود و در نهایت به نجات او انجامید، افکار و احساسات ما نیز دارای قدرت اثرگذاری منحصر به فردی است.
اندیشه هایی که از ذهن ما میگذرد صرفاً در ذهن ما جا خوش نمی کند، آنها در قالب سیگنالهای ارتعاشی به دنیای پیرامون منعکس می شود و بر حوادث و رویدادها تاثیر می گذارد.


راهزن هیچ وقت پی نمیبرد که آزادی اش نتیجه ی تصمیم کوچک او در گذشته است. ما نیز در بسیاری موارد متوجه نیستیم اتفاقات و شرایط زندگی حاصل افکار و باورهایی است که در درونمان می پرورانیم

  • معجزه جذب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی